9. märts 2008

Help needed!

G'Dye, mates! Nagu omandatud slängist näha võib, oleme otsaga Austraalias. Kõik on bueeno, tsivilisatsioon ja suurlinnaelu sobib mulle hetkel väga hästi :)

Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida. Meil on hoopis üks mure, mille jagamine selle ehk poole väiksemaks teeb. Nimelt on meie omanduses piletid järgmisel nädalavahetusel toimuvale F-1 GP-le Melbourne-s, olemas on ka luba öörongile asuda, kuid kogu ürituse õnnestumisest on veel puudus üks väga tähtis element - majutus kohapeal.

No tegelikult oleks probleem olematu, kui me oleks nõus välja käima $400 ühe öö eest mõnes sealses hotellis. Eestlane aga otsib alati soodsamat varianti ja nii meiegi. Soodsam tähendab Austraalias backpacker-it (jah, ka hostelit ennast kutsutakse siin backpacker-iks, mitte ainult seda tegevust harrastavat isikut), mis üldjuhul lisaks soodne olemisele võimaldab osa saada kõiksugustest meeletutest tegevustest ning tutvuda väga kirju seltskonnaga. Aga tundub, et vormel on linna meelitanud meeletutes kogustes backpackereid, sest mina vähemalt ei suutnud leida mitte ainsatki vaba tuba mitte üheski netis bookimist võimaldavas taolises asutuses. Lisaks olen saatnud hunnikute viisi e-maile, kuid ka sealt on ainult negatiivseid vastuseid tulnud.

Seega, kui keegi tore inimene Melbourne-st juhtub seda postitust lugema, siis mina ning Janno oleksime surmani tänulikud, kui Sa saaksid meid tulevaseks nädalavahetuseks (15-16. märts) oma diivanile võtta või lihtsalt mõned ruutmeetrid põrandapinda laenata. Okei-okei, tundub ebatõenäone, et keegi otse Melbourne-st mu blogi loeb... Kuid tuttava tuttavad on vahel ka väga abiks ning võibolla kellelgi on just selline inimene välja pakkuda :) Igal juhul kõik soovitused ja vihjed on abiks, lahenduseni aidanu võidab auhinna!

Ja ärge muretsege, küll lisandub ka järjejuttu reisiseikluste teemadel. Praegu aga vaadake pilte:

Mt. Bromo



Surabaya-Jakarta:

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

heihopsti seikleja!
kas öömaja on ikka probleemiks? mul oleks sulle üks lahendus pakkuda ;)

priit ütles ...

88maja probleem pole veel lahendust leidnud t6epoolest, niiet su abi on v2ga welcome!

Mu email on priit.parmann@gmail.com, v6ib selle kaudu edasi r22kida :)